اخبار دنیای وب

  • ۰
  • ۰

شهروند خبرنگار

سلام به عنوان یک شهروند پیشنهادی را خواستم مطرح کنم
بیاییم یک کمپین هر ایرانی خانواده من است تشکیل دهیم و منشورش را اینگونه تعریف کنیم
در این روزهای سخت به فکر همسایه سالمند خود باشیم و اگر برای خود خریدی داریم و یا نانی می خریم به آنها هم بگوییم و برایشان هم خرید کنیم
هر کوچه و محله ای گروهی تشکیل دهیم و کوچه ها ومکانهای اطراف خود را ضد عفونی کنیم
اگر دستکش و ماسک اضافه داریم به بقیه هم بدهیم
مطمئن باشید دست در دست هم این ویروس را شکست می دهیم چون ما یک ایرانی هستیم

 

سلام وقتتون بخیر من همسر یکی از پرسنل پارس ‌نیوپان هستم خواستم خدمتتون عرض کنم تو این وضعیت بیماری همسرم و همکاراشون نه ماسک دارن نه دستکش دارن، ساعت کارشون اصلا کم نشده، با این که همه جور قشری کارمند هست بهداشت رعایت نمیشه تو رو خدا با مسئولین صحبت کنید یه فکری بکنن

چون شیفت هستن پیش میاد که ده نفر تو یه اتاق استراحت کنن خیلی شرایط بده اگه یه نفر آلوده باشه به راحتی به دیگران انتقال میده و به خونه ها میرسه خواهشا لطف کنید به گوش مسئولا برسونید

  • ۹۸/۱۲/۱۵
  • مهرداد میهنی

خبرنگار

پارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی