اخبار دنیای وب

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شمال گستر

بیش از ۷ سال حضور در حوزه ساخت و ساز تخصصی ساختمان و اجرای استخر

 

شرکت شمال گستر یک شرکت تخصصی در حوزه ساخت و ساز می باشد که با تلفیق کار علمی و تجربه روز توانسته است اجرای ساختمان و استخر را با روش های کاملا علمی اجرایی نماید.
امروزه پروژه های ساختمانی مانند گذشته ساده و ارزان نبوده و دارای پیچیدگی های علمی و اجرایی می باشند از طرفی اجرای هر پروژه هر چند ساده نیازمند صرف هزینه های بسیار زیادی می باشد بنابراین اگر کوچکترین خطا و اشتباهی رخ دهد تمام این هزینه ها هدر خواهند رفت و بعضا بسیاری از این خطاها غیرقابل اصلاح و جبران می باشند . بنابراین واگذاری پروژه ها به تیم های تخصصی که فقط به تجربه های سنتی وابسته نبوده و بر اساس علوم روز دانشگاهی فعالیت می کنند ضرورری می باشد.

شرکت شمال گستر امین و مورد بسیاری از کارفرمایان محترم می باشد و در حوزه تخصصی اجرای کامل استخراجرای اسکلت ساختمان و پیمانکاری ساختمان فعالیت می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

  • مهرداد میهنی
  • ۰
  • ۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:
🔹انتخابات خانه مطبوعات استان برای تعیین اعضای هیات رییسه این خانه ۲۷ خرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

🔹برای انتخاب هیات رییسه خانه مطبوعات مازندران ۳۳ نفر ثبت نام کردند که  ۱۰ نفر از این داوطلبان برای نمایندگی مدیران مسوول ، ۹ نفر برای نمایندگی خبرنگاران، سه نفر نمایندگی روزنامه های سراسری ، سه نفر برای نمایندگی سرپرستی خبرگزاری ها و هشت نفر هم برای نمایندگی بازرسی خانه مطبوعات نام نویسی کردند.
 
 🔹 انتخابات خانه مطبوعات به صورت مجازی و از ساعت ۲۱ تا ۲۴ به مدت سه ساعت برگزار می‌شود. / خرید ویلا در کتالم و سادات شهر

  • مهرداد میهنی
  • ۰
  • ۰

وزیر بهداشت علی رغم حضور مستمر در جلسات هیات دولت در سال‌های اخیر، در دو جلسه اخیر اعضای کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش کم‌رنگی داشته است.
🔹همچنین تصاویر نشان می‌دهد سکاندار بهداشت کشور در دو جلسه اخیر هیات دولت هم حاضر نبوده است.
🔹این موضوع در حالی اتفاق افتاد که در روزهای گذشته اخباری از استعفای اجباری و یا اختلاف بین نمکی و روحانی منتشر شد.
🔹وزیر بهداشت ۱۵ فروردین در نامه‌ای به روحانی تاکید کرده بود، هرگونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیر دولتی، فرهنگی و مذهبی که مورد تایید نباشد، شعله هایش به سرعت دامن نظام سلامت و اقتصاد کشور را خواهد گرفت.
👈حال با گذشت قریب به ۶۰ روز از این نامه شاهد روند صعودی فوتی‌های ویروس کرونا هستیم. این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از بازگشایی قهوه‌خانه‌‌ها به عنوان یکی از بستر‌های محتمل انتقال این ویروس خبر داد. / فارس / خرید ویلا در رامسر

  • مهرداد میهنی