اخبار دنیای وب

  • ۰
  • ۰

رانندگان نیاز به تمدید معاینه فنی و اعتبار گواهینامه تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند

فرمانده پلیس راهور کشور:
🔹به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی مدارک خرید و فروش بین طرفین معامله و قول نامه ها تا ۱۵ اردیبهشت اعتبار دارد.

🔹همچنین رانندگان خودروهایی که معاینه فنی آنها به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آنها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می توانند تردد کنند و جریمه هم نخواهند شد.

 

کودکان ناقل خاموش کرونا

کودکان می‌توانند عامل انتقال کروناویروس به بزرگترها باشند، در حالی که به دلیل داشتن سیستم ایمنی قوی‌تر، نشانه‌های ابتلا را نشان ندهند.

⛔️ اجازه‌ی خروج کودکان را از منزل ندهید.

 

 تمامی مسابقات فوتبال تا پایان سال لغو شد

 🔹سازمان لیگ فوتبال ایران: پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور در رده‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند ماه سال جاری به تعویق افتاد.

🔹مقرر گردید این مسابقات از تاریخ 14 فروردین 1399 از سر گرفته شود.

 

زمان رسیدگی دادگاه‌ها تا پایان فروردین ۹۹ به تعویق افتاد

🔹حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه بخشنامه‌ای را مبنی بر به تعویق افتادن زمان رسیدگی دادگاه‌ها تا پایان فروردین ۹۹ خطاب به تمام واحد‌های قضایی و اداری قوه قضاییه صادر کرد./باشگاه خبرنگاران

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی