اخبار دنیای وب

  • ۰
  • ۰

نشست پیشگیری از کرونا

 

💠 توجه به کادر درمان و تأمین اقلام مورد نیاز بهداشتی ضروی است

🔰 سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در نشست پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با حضور استاندار؛ ضمن قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمان، اداری و خدماتی بیمارستان، به اهم اقدامات اعضای ستاد شهرستان در راستای اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت :
 بخشداران، شهرداران و دهیاران این شهرستان، در بخش های مختلفِ اطلاع رسانی و کمک به تأمین تجهیزات با شبکه ی بهداشت و درمان همکاری لازم را دارند.
🔰 وی افزود: همکاری اعضای شورای تأمین شهرستان در حمایت قانونی از تصمیمات ستاد بطور مداوم انجام می شود و همچنین  بسیجیان به ویژه بسیج خواهران، دهیاران و اتاق اصناف و ... در  دوخت ماسک و توزیع رایگان آن تلاش چشمگیری دارند .
 🔰 حسینی جو با بیان اینکه ضد عفونی کردن حوزه شهری و روستایی توسط شهرداری و بخشداری ها بطور مستمر انجام می شود اظهار داشت: کمبود ماسک، مواد ضدعفونی کننده و الکل، از جمله نیازمندی ها و درخواست مردم در این شهرستان است .
 🔰 وی بر ضرورت توجه به کادر درمان و تهیه اقلام مورد نیاز در خط مقدم دفاع از سلامت مردم تأکید کرد و بیان داشت: ضرورت توجه بانکها به شرایط عمومی جامعه و همراهی با مشتریان و مراجعین از جمله مسایل مهم است که باید رعایت شود .
 🔰 نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه همکاری مردم در عدم سفر غیر ضروری، عدم خروج غیر ضروری از منزل و دوری از حضور در اماکن پر ازدحام و عمومی، در کنترل شیوع این ویروس بسیار موثر است تصریح کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان تنکابن بدلیل تأکید انجام شده مبنی بر عدم سفر در این ایام با عنوان ستاد پیشگیری از ویروس کرونا فعالیت می کند .
 🔰 حسینی جو گفت: ادارات باید تمام تلاششان را برای ارائه خدمات غیر حضوری معمول داشته و تمامی همایشها و مناسبتهای ملی و مذهبی در قالب اجتماع عمومی تعطیل شده است .
 🔰 این مسئول اظهار داشت: با عنایت به نیاز بیماران دیالیزی و ... به خون، مرکز انتقال خون با شرایط کاملا بهداشتی و بدون هیچ نگرانی پذیرای اهداء کنندگان خون است .
 🔰 وی ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران افزود: اطلاع رسانی عمومی، در قالب بسیج عمومی خبر رسانی برای ارائه اخبار موثق به مردم باید انجام شود .

  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • مهرداد میهنی

نشست پیشگیری از کرونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی